admitad

niedziela, 29 listopada 2020

Mam nowy wygodny fotel biurowy!

Pandemia, praca z domu, siedzenie przy kompie... kręgosłup cierpi! Potrzebne wygodne krzesło. Ale fotele biurowe potrafią być bardzo drogie, nawet powyżej 1000 zł, więc co wybrać?

Wybrałam się do kilku sklepów i stwierdziłam, że odpowiada mi wygoda, jaką oferują fotele polskiego producenta, firmy Nowy Styl. Spodobał mi się najpierw model Bing, ale okazało sie, że to końcówka wyprzedażowa, w dodatku z długim czasem dostawy i ceną prawie 600 zł. "Następcą" tego modelu jest Offix, fotel z mechanizmem Ibra.

Jest super wygodny, ma komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie, siedzi się jak na tronie. Podłokietniki są regulowane na wysokość, ale i na głębokość podłokietników. Mechanizm Ibra ma wiele funkcji:
- możliwość swobodnego kołysania się.
-siedzisko i oparcie odchylające się niezależnie od siebie.
- Możliwość niezależnych blokad siedziska i oparcia w wybranej pozycji, od +20 do -10°
– regulacja kąta pochylenia siedziska od +10° do -3° od +20 do -10°
– regulacja siły oporu oparcia
– regulowana wysokość podłokietników (6 cm – 8 zapadek) – i oczywiście regulowana wysokość krzesła

Bardzo mi się spodobało to, ale zamiast kupować w sklepie, zajrzałam na Ceneo. W ten sposób trafiłam na sklep AleKrzesla, gdzie kupiłam je stówkę taniej. Dostawa w cenie, pięknie spakowane. Poradziłam sobie ze złożeniem, bo to był łatwy montaż.

Warto było skorzystać, ta wyszukiwarka pokazuje, gdzie aktualnie jest taniej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz