A prawa konsumenta? Zanuss.pl należał do kanadyjskiej spółki. Polski konsument nie miał szans dochodzić swoich praw w krajowych instytucjach. Jest to ta sama spółka i ludzie, którzy tworzyli sklep Mavoj, opisany TUTAJ
Debiutancka promocja sklepu na facebook polegała na obniżaniu ceny towaru do zera. "Bransoletka za darmo" darmowa nie jest, bo brak opłat nie dotyczy kosztów wysyłki. Koszty te są znacznie wyższe niż cena towaru na Aliexpess razem z wysyłką. Zwykle promowana jest tania sztuczna biżuteria, która nadaje się na okazjonalne wyjścia albo jako sezonowa ozdoba - nie żal zgubić czy zużyć, o ile kupi się ją tak tanio jak na Ali. Zegarki są różnej jakości, ale w porównaniu z Aliexpress także za drogie. Te z promocji "za darmo" to oczywiście najtańsze modele. Kliknijcie na obrazek, by przejść do sklepu i porównać cenę z Zanuss.
Zegarki
Jeśli interesują cię "darmowe" zegarki, to zerknij TUTAJ na fajne typy.
Bransoletki
Pierścionki
Naszyjniki
Jak na Aliexpress płacić złotówkami: wystarczy wybrać walutę PLN, a przy kupnie wpisać dane karty albo "Other payment methods" (Przelewy24) czyli przelew elektroniczny lub Blik.
Jeśli szukasz zegarka z paskiem Nato, zobacz TUTAJ. Jeśli masz ochotę na zegarek z kotem na tarczy, TU
Jak dla mnie to ściema, kasę zabrali a przesyłki jak nie ma tak nie ma
OdpowiedzUsuńDa się cokolwiek zrobić, żeby odzyskać pieniądze?
OdpowiedzUsuńPrzesyłka nie dotatła, na maila nie odpisują, stronka tak jakby "umarła" od 2018 roku.
ten sam problem... przesyłka nie dotarła do tej pory. Próby kontaktu kończą się odpowiedziami "z automatu". Na Facebooku blokują widok niepochlebnych komentarzy i namawiają kolejne osoby do zrobienia zakupów przez ich stronę! Jak można to nagłośnić? Mnóstwo osób "łapie się" na to oszustwo. Nigdzie nie można znaleźć opinii na temat sklepu, a sama strona wygląda dość obiecująco...
OdpowiedzUsuńZgłaszałam Facebookowi, ale widzę że mają to w głębokim olewaniu. A ludzie będą się nabierać, niestety taka mentalność że jak jest hasło "darmowe" to wielu rzuca się jak kura na ziarno.
UsuńO kurcze, to się wpakowałam :-/ no nic, czekam na przesyłkę... A zawsze wszystko sprawdzam, tym razem jakoś moja uwaga zawiodla :-/
OdpowiedzUsuńZanuss powinno byc naglosniony w mediach na ogole, na portalach internetowych.
OdpowiedzUsuńTrzeba zacząć zgłaszać i zablokować na FB oraaz zacząć nagłaśniać.
OdpowiedzUsuńNo to kicha dzisiaj. Dlaczego musze być taka tępa!
OdpowiedzUsuńJa też taka mądra jestem od 26 lutego czekam na pierścionek zero kontaktu, automatyczne odpowiedzi , a moja negatywną opinia nie została opublikowana , dziwi mnie tylko tak dużo pozytywnych opinii , może sami wystawiają.
OdpowiedzUsuńPierścionek dotarł mam nadzieję, że i do Was towar dojdzie.
OdpowiedzUsuńNo to są głupotę trzeba płacić... Dobrze, że tylko 20 zł. Po cichu liczę, że jednak dotrze do mnie 'darmowy zegarek ' 😀
OdpowiedzUsuńZegarek za rzekomo 140 zl a tak naprawdę nie jest wart 5 zl. To zabawka. Nie rozumiem skąd te mile komentarze przeciez to istne oszustwo. To sa bezwartosciowe rzeczy. Dobrze ze wydalam jedyne 20 zl za przesylke bo plulabym sobie w brode gdybym wydala 140 zl na to badziewie!!! Nie kasujcie komentarzy bo ludzie powinni wiedzieć co naprawde sprzedajecie
OdpowiedzUsuńPonad 2 miesiące i przedmiot nie dotarł. Oszuści.
OdpowiedzUsuńJa jutro ide na Policje złożyć zawiadomienie
OdpowiedzUsuńCzy policja coś pomogła? Zależy chyba jaką była wartość zamówienia.
UsuńŻałuję, że nie przeczytałam wcześniej tych komentarzy... czekam 3 miesiące, a strona jakby znikła... zero odpowiedzi na maile...
OdpowiedzUsuńTeż żałuję.... Zero kontaktu, zero towaru, zero zwrotu
Usuńu mnie to samo, zamówiłem grudniu. Jeszcze w kwietniu odpisali, że wysłali drugi raz...
OdpowiedzUsuńJa też dałam się nabrać...
OdpowiedzUsuńEch na szczęście tylko koszty wysyłki 😒
Ja też zostałam oszukana. Zamówiłam bransoletkę w kwietniu i do tej pory cisza . Dobrze że tylko jedna bo bym była w plecy o wiele więcej ... Nie polecam !!!
OdpowiedzUsuńKiedyś raz tak zaryzykowałam, że kupiłam zegarek za 0zł, ale to było prosto ze strony zagranicznej i po 2 miesiącach przesyłka dotarła.
OdpowiedzUsuńTeraz spróbowałam znowu, bo nie znalazłam żadnych złych opinii i w marcu zamówiłam naszyjnik z Zanuss, kasa poszła, po 60 dniach przesyłka nadal nie dotarła. Na maila odpowiedzi nie dostałam, a jak próbowałam znowu wejść na stronę, to została ona usunięta
Widzę że jest więcej osób które się dały złapać na to oszustwo. Zamówienie złożone w maju i do dziś przesyłki nie ma. Drogą mailową nie odpisują, a strona sklepu jest niedostępna, prawdopodobnie zawiesili działalność i usunęli stronę internetową.
OdpowiedzUsuńNiestety ja również trochę bez zastanowienia zamówiłam dwa naszyjniki w tym jeden rzekomo za 0zł, a drugi za prawie 30. Dobrze, że tylo tyle, bo miałam ochotę zamówić więcej, towar na stronie wyglądał zachęcająco. Chciałabym odzyskać pieniądze, ale nie wiem jak.
OdpowiedzUsuńJa zamówienie złożyłam w marcu do dziś dnia nie otrzymałam zamówionych przedmiotów a na maile oczywiście nie podpisują:/
OdpowiedzUsuńJA również czekam na przesyłkę od maja i nic zero kontaktu z ich strony,Trzeba jak to się mówi zebrać razem i zgłosić sprawę na Policję,jedna osoba nic nie z działa ale jest nas więcej oszukanych na małą kwotę i wtedy mogą dobrać im sie do dupy ja akurat zapłaciła 19,99 za przesyłkę i myśle że takich osób jest wieele
OdpowiedzUsuńJa również od końca kwietnia czeka na przesyłkę,,,,pora zgłosić to na Policje Jeśli zrobimy to razem do dobiorą im sie do dupy za przeproszeniem ,a mam od nich meila z potwierdzeniem zamówienia
OdpowiedzUsuń|
Ja jarobeti@o2.pl
do Zanuss.pl (więcej)
A dlaczego az tyle czasu mam czekac na przesylke
Dnia 27 maja 2019 11:37 Zanuss.pl napisał(a):
ZAMÓWIENIE ZPL121487
Twoje zamówienie zostało wysłane.
Twoje zamówienie zostało wysłane. Przewidywany czas dostawy to około 20 dni roboczych. Dziękujemy za cierpliwość.
Przedmioty w tej przesyłce
4
Jeszcze wczoraj biłam się z myślami, że straciłam pieniądze na oszustów.
OdpowiedzUsuńPod koniec kwietnia składałam zamówienie w sklepie zanuss.pl. Zapłaciłam i czekałam na przesyłkę, pisałam do nich kilka razy i nie dostałam żadnego odzewu.
Dopiero wczoraj dowiedziałam się, że strona sklepu jest nieaktywna, szukałam więc informacji na ich temat i szukałam kontaktu z jakimiś instytucjami, które byłyby mi w stanie pomóc.
A dziś wracając z pracy zajrzałam do skrzynki pocztowej i znalazłam paczkę!!!
Data (chyba nadania) to: 08.05.2019r.
Ogólnie okazało się, że paczuszkę wysłano z Filipin - pewnie dlatego tak długo trwała jej podróż do mnie...
Kamień z serca... Ulżyło mi ogromnie...
Mam nadzieję, że i Wam przyślą wyczekiwane paczki.
Życzę Wam powodzenia.
Zamówiłam bransoletkę, zapłaciłam koszty przesyłki. W marcu otrzymałam informację o nadaniu przesyłki. Do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam.
OdpowiedzUsuńJa po dwóch miesiącach dostałem wysyłkę ale czy to coś zmienia chociaż naszyjnik zwykły ale ładny przynaniej
OdpowiedzUsuńZapłaciłam za zegarek 50 zł i badal go nie otrzymałam. Pisałam ba maila wielokrotnie, że proszę o zwrot pieniędzy. Oczywiście cisza, nie polecam!!! 6!!
OdpowiedzUsuńCzekam nadal na przesyłkę zamawiałam w maju jak nie ma tak nie ma dalam za nią 30 zł a Stronka została usunięta... Przyszły do was te biźuterie?
OdpowiedzUsuńCzy ktoś z oszukanych jest z Wrocławia? Można zgrać termin i razem wszyscy pójdziemy na policję.
OdpowiedzUsuńsuper
OdpowiedzUsuńZapraszamy wszystkich oszukanych: https://www.facebook.com/groups/630435424044540/
OdpowiedzUsuńCiekawy artykuł. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńJa już czekam na przesyłek 2 lata. Strona na fb nie działa na maile odpowiada bot i tak caly czas już nawet nie oczekuje ze coś przyjdzie ba i nawet że pieniądze zwrócą
OdpowiedzUsuń