admitad

środa, 13 marca 2019

Vigoshop - opinie, gdzie taniej

Sklep Vigoshop jeszcze jakiś czas temu nazywał się Vigosklep. Świadczą o tym opinie na Opinieo wskazujące na używanie i kojarzenie obu nazw. Opinie póki co te nie są zbyt korzystne - sporo osób wskazuje na problem z kontaktem, dostawą lub zwrotem.

Sklep należy do spółki HS plus d.o.o. ze Słowenii, funkcjonuje w domenach vigoshop.pl, vigoshop.de, vigoshop.it, vigoshop.si. Posiada magazyn do zwrotów na terenie Polski, co ułatwia zwrot towarów, ale uwaga - jest to zwrot na prawach słoweńskich, gdzie klient ponosi koszty zwrotu. Dane z regulaminu wskazują siedzibę w Gmajna 10, Trzin, 1236 Trzin, Republika Słowenii. Numer rejestracyjny (matična številka): 6579639000

Klony sklepu dla klientów z różnych krajów są widoczne w różnych domenach, jak np. vigoshop.de, vigoshop.cz, vigoshop.it, vigoshop.es.
Interested? You can read this blog entry in ENGLISH, GERMAN, CZECH, ITALIAN, SPANISH.

Bliźniacze biznesy utworzyła ta sama firma w domenie vigoexpress oraz superzebra.

Towar to chińskie różności. Klienci wskazują, że dostawa często trwa do dwóch tygodni, a nie trzy dni, jak reklamuje sklep. Zdarzają się wpisy wskazujące na problemy dostawy. Sugerują również, że ceny nie odpowiadają rzeczywistej jakości produktu. Czy faktycznie tak jest i czy można kupić ten towar taniej?

Aby to sprawdzić, odnalazłam popularne produkty z oferty Vigoshop na Aliexpress - kliknijcie w jeden z poniższych obrazków, by przejść do Ali i porównać cenę z Vigo. Jest zdecydowanie taniej, czasem parokrotnie, sprawdźcie sami. Może dlatego satysfakcja klientów Aliexpress jest większa, towar bardziej zgodny z oczekiwaniami - nie brakuje pozytywnych opinii. Mój wniosek - warto poczekać na dłuższą dostawę i cieszyć się niższą ceną. Na Aliexpress można kupować za złotówki, wystarczy zmienić walutę. Płatność możliwa jest przelewem lub kartą. Przy zakupie karta zyskujemy dodatkowe ubezpieczenie zakupu ze strony banku.

Jeśli szukacie czegoś z oferty Vigoshop taniej, dajcie znać!

20 komentarzy:

  1. Otrzymałem wczoraj zegarek(smart watch). Po naładowaniu nie działa nie można włączyć zegarka totalne gówno

    OdpowiedzUsuń
  2. Badziewie.bateria w zegarku nie trzyma nawet doby.wszystkie obcje wyłączone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie radzę nikomu zamawiać na tej stronie. Wystawiają na sprzedaż rzeczy których nie mają. Zero informacji, nie odpisują na @. Ja swój zakup anulowalam właśnie z tego powodu i czekam na zwrot pieniędzy. Nie rozumiem, jak strona z tak złymi opiniami może jeszcze istnieć? Ja niestety najpierw zamówiłam a później przeczytałam opinie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, na stronie Vigo? Bo ta stronka i linki są OK, przynajmniej uczciwie wyjaśnione co i jak.

      Usuń
    2. ja zamówiłam 11 listopada i minął już miesiąc zadałem zwrotu pieniędzy już kilka razy w końcu podpisano mi że anulowane zamówienie i w ciągu 7 dni dostanę zwrot pieniędzy.Zobaczę za siedem dni .Nie ukrywam rozczarowania ta strona jest bardzo zakłamania.

      Usuń
    3. Ja też zamówiłam towar i ani towaru, ani pieniędzy. To naprawde są złodzieje, nigdy już nie uwierze w takie bajki! Nigdy już nie zrobie przelewu, najpierw towar, a potem kasa. To są oszuści, jak tak można, oni dorabiają się na naszych plecach, a my ciężko pracujemy. Wysłałam już wszystkie dowody, że pieniądze zostały przelane, a oni mają mnie w dupie!!! Złodzieje!!!

      Usuń
    4. Jestem tego samego zdania kase dostaja od reki na zwrot trzeba czekac 14 dni a kwota jest pomniejszona tylko nie wiem dlaczego stracilam na tym 17 zl + 15 zl poczta razem 31 zl wyrzucone w błoto tak dziala firma krzak

      Usuń
    5. Zamówiłam strzyżarke dla psów inaciągnęli mnie na prezent dodatkowy(23zł.)Petym sie co to jest za g..no.Zalega im w magazynie i wciskają ludziom takie pierdoły.Chociaż z tego zrezygnowałam to i tak mi przysłali.

      Usuń
  4. Na słuchawki bezprzewodowe czekam już ponad 10 dni, chociaż na początku twierdzili, że maksymalnie po trzech dniach przesyłka dotrze. Później zasłaniali się firmą kurierską. Na stronie firmy kurierską nawet nie ma żadnej informacji o tym, żeby posiadali paczkę.
    Teraz żadnego odzewu ze strony vigoshop. Po opiniach czytanych powyżej boję się nawet pomyśleć co to mogą przyjść za słuchawki. Nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
  5. są na allegro od importerów, drożej niż na AliExpress, jakieś 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie polecam. Po wysłaniu maila że przesyłka jeszcze nie dotarła dostałem smsa z informacją że mogę się skontaktować z firmą kurierską. Kasa zapłacona a Ty sobie dzwoń i pisz. Nie ryzykujecie. Ja już mam nauczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na vigoshop zamowilam urzadzenie do usuwania wagrow kilpro 2.0. Razem z przesylka zaplacilam 94zl, a dostalam xn8030 o wartosci 42zl. NIE POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykładowy link z Aliexpress do tego urządzenia TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie,to banda oszustów przecież oni to kupują w chińskich sklepach wysyłkowych takich jak Ali expres czy wish dostępnych dla każdego. Narzucają czasami po 1000% zysku i sprzedają te badziewie jako ekskluzywny towar. Zapomnijcie o zwrotach czy gwarancji. Osobiście zgłosiłem tą firme do prokuratury i urzędu skarbowego. Czekam na informacje w tej sprawie. Przestrzegam przed zakupami bo później będzie płacz.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kupiłam dziecku małpkę edukacyjna. Dziś dzwoniłam żeby się dowiedzieć co z moim zamówieniem bo dostałam @ ze zamówienie nie może być wysłane z powodu braku mojego telefonu. Faktycznie - pominęłam jedna cyfrę wiec odpisałam na @ aPani z która rozmawiałam powiedziała ze nie może tego sprawdzić jak zamówienie zostało złożone mejlowa. Dziwne - ale ok wtedy napisałam na @ bardzo dziwna pani z która również rozmawiałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście zamówiłem towar za pobraniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Firma krzak. Zero kontaktu telefonicznego (nie wiem po co podają numer na stronie). Wysłanie formularza zwrotu powinno spowodować otrzymanie numeru reklamacji, do wpisania na paczce ze zwrotem. Na zgłoszenie mailowe "odpisał" automat, podając listę linków do odpowiedzi na najczęstsze pytania. Z treści tego pisemka wynika, że jeśli FAQ mi nie pomogły, to mam znów zapytać o to samo, wysyłając te same pytania na już wykorzystany adres.
    Ubawiłem się czytając dodatkowo, że "będziemy wdzięczni za każdą pozytywną ocenę naszego sklepu, którą zechcesz zostawić na naszej stronie na Facebooku lub Instagramie". Wydawałoby się, że każda opinia jest istotna, a nie tylko pozytywna. Zdaje się, że ich komunikacja jest taka, jak towary przez nich oferowane. Ładne opakowanie, a wewnątrz s***.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kurwy syny tez mnie oszukali, idę zgłaszać na policję za oszustwo w internecie.. Muszą być karane... Tyle ludzi oszukali

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak slow,zakupilem kamizelke podgrzewana 8 listopada 14 odeslalem do sklepu i wszystko ucichlo,zero kontaktu emajlowego,zero telefonicznegodzis mamy 29 listopada i ostatni raz do nich napisalem jesli nie dostane odpowiedzi to zglaszam na Policje,powiadomie Policje Skarbowa i zglosze do do Rzecznika Praw Konsumenta

    OdpowiedzUsuń
  15. Firma Dziad nie bedziesz kradl,nie bedziesz jadl,powinnismy zlozyc pozew grupowy do Sadu,mysle ze wygramy sprawe i zakonczy firma oszukiwqania klientow

    OdpowiedzUsuń