admitad

piątek, 3 stycznia 2020

Końcówki do szczoteczki Alfawise/Sarmocare RST 2056

Jak wiecie, kupiłam taką właśnie szczoteczkę soniczną i jestem z niej bardzo zadowolona. Wypada o wiele lepiej niż mechaniczny Braun, porównanie znajdziecie TUTAJ.

Niestety, miałam trudności z zakupem końcuwek - głowek do szczotki. RST2056 przestała być popularnym modelem, może była zbyt konkurencyjna do S100? Na szczęście odkryłam rozwiązanie! Do szczoteczki pasują końcówki od Philipsa Sonicare, konkretnie HX-6064. Jest ten sam kształt otworu, rozmiar zewnętrzny, nawet scentrowanie. Może ciut-ciuteczek bardziej dopasowane są, bo wchodzą z lekkim oporem. Ale nie zmienia to działania: szczoteczka drży, jak powinna, co widać po włożeniu do szklanki wody.

Tak to wygląda w praktyce. Końcówki HX6064 kupiłam na Aliexpress, więc są to zamienniki, zapłaciłam $1.39, czyli poniżej 6 zł za komplet. To było wyjątkowo tanio. Na Ali nie brakuje tych końcówek w różnej ilości i jakości, moja może nie jest najwyższa, ale to pierwsza próba. Czekałam dość długo - okres świąt robi swoje. Poniżej linkuję kilka ofert końcówek, kliknij obrazek, by zobaczyć szczegóły. To chyba nie przypadek, że sklep Sarmocare też je sprzedaje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz