admitad

środa, 17 października 2018

Przesylkonosz.pl - co to za firma? Opinia.

Co to jest Przesyłkonosz.pl? To sklep internetowy należący do brytyjskiej firmy LUCKY DEALS SHOPS LTD. Regulamin w paru miejscach wskazuje jednak na czeskie pochodzenie tego biznesu. Wskazują na to też czeskie opisy części asortymentu. Prawdopodobnie więc firma przeniosła się z Czech do Anglii - czyli nie funkcjonuje zgodnie z prawem polskim czy czeskim, ale z prawem brytyjskim.

Niemiecka wersja tego sklepu jest pod adresem packetmann.de i ma podobny sposób na biznes. Lesen im Deutsch.

Regulamin i warunki zwrotów są kiepskimi tłumaczeniami na polski, trudno coś więcej z nich zrozumieć. Wszystko wskazuje na to, że sklep działa na zasadach dropshippingowych. Świadczy o tym długi czas dostawy produktów (przy każdym produkcie jest podawany, co uważam za gest poprawności ze strony sklepu).

Co to znaczy: dropshippingowy? Sklep nie ma swojego magazynu, towar wysyłany jest bezpośrednio z Chin. Sklep jest pośrednikiem, który dodaje swoje dość wysokie marże do towaru, jakiego w ogóle nie widzi i nie kontroluje. Ten sam towar możecie dostać o wiele taniej, nawet parokrotnie. A to kolosalna różnica, a czas dostawy i miejsce wysyłki pozostaje takie samo. Co więcej, możesz sam śledzić proces dostawy i sprawdzić opinie innych kupujących. A dostawa najczęściej w obu przypadkach jest bezpłatna - nie ma więc tu żadnej przewagi.

W sklepie dominują artykuły przemysłowe, sztuczna biżuteria, ale jest i np. bielizna. Jest on znacznie droższy względem chińskich sklepów, a wysyłka przecież następuje z tego samego kraju. Kliknij w obrazek poniżej, by przejść do tańszego sklepu na Aliexpress i sprawdzić cenę, a następnie porównać ją do Przesyłkonosza - w wielu wypadkach jest KILKA razy mniej!
Nie ma sensu przepłacać. Zakupy na Aliexpress robi się łatwo. Walutę można zmienić korzystając z kontrolki w górnym prawym rogu; można płacić złotówkami przelewem i kartą. Warto natomiast poczytać opinie na Ali. Jeśli szukacie czegoś z oferty Przesyłkonosza, dajcie znać.

Zobacz też moje ostatnie wpisy dotyczące mody - klikając TU.

110 komentarzy:

  1. Anulowano mi zamówienie a pieniędzy mi nie zwrócili, na maile nikt nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w podobnej sytuacji

      Usuń
    2. Moja przesyłka zaginęła i zwrotu pieniędzy też nie otrzymałam

      Usuń
    3. Trzeba zglosic na policje to oszusci.

      Usuń
  2. DAREMNA FIRMA PIENIĄDZE WZIELI ZA TOWAR A JA CZEKAM JUŻ DWA MIESIĄCE A TOWARU JAK NIEMA TAK NIEMA . POMIMO PONAGLEŃ ŻE TOWARU NIE OTRZYMAŁEM WYSYŁANO MI INFORMACJĘ ŻE DO 14 DNI TOWAR BĘDZIE U MMIE PO 14 DNIACH TO SAMO !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Porażka!!!!! Nie kupujcie nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam od 16grudnia czekam na przesyłkę 70dych w plecy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety firma niewiarygodna. Po dwu i pół miesiącach (po gwiazdce) dostarczyli 30% zamówienia. A dalej - ani towaru, ani pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. To samo jest u mnie .Zamówiłam towar 30 grudnia i do tej pory nie dostałam.Całe szczęście ze skreśliłam parę pozycji z zamówienia ale i tak mam w plecy 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co piszą to prawda firma dziod oszust i nie wiem jakich określeń użyć ,aby przestrzec przed zakupami w przesyłkonosz

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszuści!!!! Od końca listopada 2018 r czekam na przesyłkę...mimo ponagleń nadal nic. Miało być do 45 dni!!!! Kasę wzięli a nic nie przysłali. UNIKAĆ!!! Pierwszy raz coś takiego mnie spotkało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwaga,już 36 dni oczekuję na przesyłkę..........

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam już ponad 2 m-ce i przesyłki nie otrzymałem mimo kilkakrotnych sms,ze przesyłka jest w drodze,nie kupujcie nic w tej firmie bo są zupelnie niewiarygodni,negatyw

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamówiłam towar za 82,50 zł 05-02-2019 r. i do tej pory nie otrzymałam ani towary ani zwrotu pieniędzy . Już nie będę u nich kupować , bo to daremny trud

    OdpowiedzUsuń
  12. Unikajcie zakupow firma krzak.Biorcy pieniedzy dziadostwo,przyjmuja pieniadze a towaru jak nie bylo tak nie ma i nie bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałem kilka miesięcy na towar, jedno zamówienie nie doszło wcale, po wysyłaniu e-maili zwrócili mi za niedoszłą przesyłkę a poza tym jest to samo co na aliexpress i na aLlegro tylko że o wiele taniej i bezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam pieniądze 20 lutego ..do dnia dzisiejszego nie otrzymałam produktu. E-maile ciągle te same ..bez żadnych informacji ...maskara !!

    OdpowiedzUsuń
  15. oszusci uważajcie nie wysyłają towarów tylko biorą pieniądze czekam juz 4 miesiące!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamówienie złożyłam i też do tej pory cisza. Czytam tyle wpisów dopiero teraz ,że to oszuści...zatem zgłosmy zawiadomienie o wyłudzenie pieniędzy.kto pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  17. Złożyłam zamówienie 14 marca. Od tego czasu upominałam się 3 - krotnie. Jeśli nie dostanę towaru w ilości 6 pozycji do 2 tygodni to zgłoszę oszustwo lub dysponowanie moimi pieniędzmi dłużej niż trzeba do portali społecznościowych, przeglądarek internetowych i do rzecznika praw konsumenta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedno wielkie oszustwo czekałam ponad dwa miesiące a przyszła jedna czwarta zamówienia na zapytania odpowiadają cały czas tak samo że towar jest w magazynie i będzie dostarczony w ciągu 10 do 45 dni i dalej nie mam reszty zamówionego towaru

    OdpowiedzUsuń
  19. Tragedia, ani produktów ani pieniędzy:(

    OdpowiedzUsuń
  20. O kuźwa,teraz czytam te komentarze i widzę że nie jestem sama..... czyli jadą w plecy? Złodzieje.....

    OdpowiedzUsuń
  21. https://www.santander.pl/klient-indywidualny/karty-platnosci-i-kantor/uslugi-do-kart-kredytowych/chargeback

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się dałam nabrać, na towar czekam od 2 maja. Piszę maile i ciągle dostaje odpowiedzi z automatu. Oszuści. Nie róbcie tam zakupów, bo strcicie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czas realizacji do 45 dni, dziś mija 99..

    OdpowiedzUsuń
  24. Na Facebooku blokują wszystkie komentarze (które są teraz niewidoczne). Wycofałem się z zakupu w ostatniej chwili i chyba uratowałem swoje parę stówek !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja czekam na zamówienie od 15 maja br a po wysłaniu meila do firmy opowiedzieano mi że zamówienie zostało zostało wysłane do magazynu przygotowano dowyslaniazamowienia są realizowane do 45 dni a mamy juz połowę sierpnia

    OdpowiedzUsuń
  26. To są oszuści niby niska kwota a to towar z Ali ekspres tam kupują za grosze i czasami coś dojdzie firma działa w Czechach i wydaje im się że są nietykalni.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też oszukali. Zamówiłam towar w maju i zapłaciłam prawie 100 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu gotówki. Już kilka razy upominałam się, nic z tego! Każą czekać! NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE. TO OSZUŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oszuści złodzieje nie kupujcie tu nic.! Ostrzegam czekam 2 miesiąc na towar i nic 20zl dupy nie ma ale uważajcie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam już 46 dni. Co zrobić, żeby odzyskać pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zrobisz jedynie może ktoś weźmie tę stronę w swoje ręce i pójdzie na policję coraz więcej poszkodowanych
      😢

      Usuń
    2. Ja pójdę, mają jeszcze 6 dni na zwrot. Później i zgłaszam to. Skończy się w sądzie. Ktoś z tym musi zrobić porządek. Jest tak wielu oszukany h że czytam i nie ogarniam. Sama w brodę sobie pluje że się skusilam. U mnie mała kwota, 50 zł ale jednak moje prywatbe

      Usuń
  30. Oszuści nie podpisują na emaile od czerwca czekam za przesyłką

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też dzisiaj otrzymałem informację o anulowaniu mojego zamówienia, bez podania przyczyny. Ciekawe co ze zwrotem pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze ja też czekam na zamówienie od 7wrzesnia....

    OdpowiedzUsuń
  33. Większego dziadostwa i kanciarstwa nie widziałem. Czasami na e-maila odpowiedzą - prosimy o cierpliwość, towar dojdzie w ciągu 35 dni. Po 35 dniach ta sama odpowiedź, tylko nie piszą że proszą o cierpliwość, tylko proponują wiarę że towar dostarczą. Ogólnie jeden wielki kant i złodziejstwo!

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie tak samo ani pieniędzy ani towaru czekam już 67 dni przysylaja cały czas ta samą treść e maila.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielkie oszustwo, pieniądze biorą a to towaru nie ma, czekam już 3-ci m-c.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze, że tylko jedne okulary zamówiłam. Ni towaru czy wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  37. ta firma to jakies oszustwo. Czekam juz ponad miesiac na towar za ktory z gory zaplacilam. I chyba sie nie doczekam a pieniadze przepadly. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też czekam na towar już 3 miesiące. I nic, szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Też czuję się okradziony. Rozumiem, że możliwości odzyskania pieniędzy za niedostarczony towar są żadne, mogę tylko odradzić korzystanie z tego "sklepu" i żałować, że nie sprawdziłem firmy przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Banda złodziei i oszustów,czekam na towar 3-ce i nic.

    OdpowiedzUsuń
  41. Oszuści, straciłam 64 zł. Jak reklamuje to piszą że paczka w drodze. od września to na piechotę z Chin by przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zamawiałam przesyłkę do gotowania jajek w maju 2019r i do dzisiaj nic nie dostałam... Dwa razy już wysyłałam do nich wiadomość i tylko odpisali że w trakcie wysyłki proszę czekać. Nic nie kupujcie od tych OSZUSTÓW!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tez zamowiłam 8 listopada i do tej pory cisza, na maile odpisuje chyba automat :( straciłam juz nadzieje. Szkoda ze nie przeczytalam opinii przed zamowieniem tej cholernej czapki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oszuści i tyle. Zamówiłem w październiku 2019 i do tej pory czekam. Też dostaję maile że przesyłka w przygotowaniu. NIE KUPUJCIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. #0 października złozyłam zamówienie i wysłałam kasę. Dwa razy interweniowałam i nic. ?Odpowiedzi:przesyłka gfotowa do wysłania i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Firma porażka. 9 pazdziernika 2019 zamowiłam towar. Wprawdzie otrzymałam go dopiero 13 stycznia 2020 po interwencjach ale niestety towar przyszedł połamany.
    Nigdy juz u nich nic nie kupie i innym tez odradzam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie polecam porażka z zakupionych towarem i faktycznie zero odzewu odnośnie pieniędzy które powinni zwrócić że nikt się za to nie weznie konkretnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie polecam sama się naciełam pieniędzy nie oddali a powinni uważajcie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Również NIE POLECAM !!!!!! zamówiłam towar 1 listopada 2019 r, do dziś go nie dostałam.....choć w mailu pisali 30 dni roboczych, w kolejnym 45 dni roboczych a wczoraj dodali jeszcze 14 dni roboczych....... ! Dzięki bogu wydałam tylko 25 zł.....ale sklep PORAŻKA !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. NIKOMU NIE POLECAM! Zamówiłam towar 7-go lipca 2019r. i do chwili obecnej go nie otrzymałam!!! Czarują ponowną wysyłką ale to brednie bo po interwencji miałam towar otrzymać w połowie grudnia a mamy 20.01.2020 i NIC!!

    OdpowiedzUsuń
  51. NIE POLECAM!
    Na pytanie na jakim etapie jest zamówienie odpowiedź brzmiała i może nr buta magazyniera jeszcze podać?
    Kpina.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zamówiony towar 29 listopada ,paczka nie dotarła jeszcze ,unikać tej firmy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Towar zamówiony 24 listopada dotarł do mnie 11 lutego. Ale dotarł...

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda, że wcześniej nie sprawdziłam tej firmy. Niestety dałam się nabić w butelkę na 106 zł. O S Z U Ś C I

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdecydowanie nie polecam. Zamówienie złożyłam 26 sierpnia ub. roku (!), pod koniec roku zaczęłam domagać się zwrotu pieniędzy (który sami zaproponowali), co dwa tygodnie wysyłałam kolejnego maila, na co dostawałam odpowiedź z przeprosinami. Ostatni mail z 9 lutego: "przepraszamy za opóźnienie. Natychmiast przesyłamy tę sprawę do Działu finansowego naszej firmy. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie". Od tej pory cisza.
    Jestem lżejsza o kilkadziesiąt złotych.

    OdpowiedzUsuń
  56. Potwierdzam - złodzieje!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Dokładnie złodzieje i szkoda,że nie odzyskany kasy.A oni się bogatą i na takich nie ma kary.

    OdpowiedzUsuń
  58. To się naprawdę nadaję do zgłoszenia na policje jako wyłudzenie. Jest tylu pokrzywdzonych, że choćby dla zasady. U mnie towar zamówiony 09.2019 , a od stycznia 2020 ping pong mailowy - podobno pieniądze (zwrot) już wyszły z banku...
    Banda i złodzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo u nie. Za małe kwoty do zgłoszenia i na tym bazują.

      Usuń
  59. 26.01 dokonałam przelewu do dziś ani słychu ani widu.Dobrze to sobie sku...... wykombinowali

    OdpowiedzUsuń
  60. Ludzie, to chamstwo i złodziejstwo w najbardziej prostackiej formie. 5 miesiąc od wpłaty Niestety, nie poszukałem najpierw po sieci. Każda wiadomość to klasyczne zwodzenie i odwlekanie ......ilości wymówek już nie zliczę. Ani towaru ani kasy

    OdpowiedzUsuń
  61. Czekam pona 3 miechy i ani kasy ani towaru moze by tak złożyć pozwew zbiorowy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za. Mnie zwodzą od pół roku. Nadal nie zwrócili pieniędzy. Trzeba walczyć z takimi złodziejami.

      Usuń
  62. Złodzieje, przesyłka najpierw zaginęła w drodze a teraz podobno wysłali ponownie. I co? Czekać! Polecam zareklamować odpowiednio na fb.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dno. Ukradzione pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zamówiłam torbę z kotami...jednym słowem gowno.kolory inne niż na zdjęciu A jakość to warte 2 zl A nie 40...nigdy już nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Przesyłka zamówiona pół roku temu i do tej pory ani przesyłki ani pieniędzy nie ma. Jak taka firma może tyle czasu działać masakra!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Mnie tak samo niestety oszukano!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja czekam do przyszłego piątku. Jesli nie będzie odezwu z ich strony idę z ttm gównem na policję. Jutro zasuwam do banku i dowiem się gdzie pieniądze dokłpdnie dotarły. WSZYSCY POWINNIŚCIE TO ZGŁOSIĆ. W ptzeciwnym razie ch.je będą to ciągnąć w nieskończoność. Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdobię tak samo tj. zgłoszę na pilicję. Oni liczą na bierność oszukanych. Na tym żerują hijeny

      Usuń
  68. UWAGA: złodzieje...brak towaru i kasy

    OdpowiedzUsuń
  69. Coś mi się wydaje że jestem naiwna bo czekam na zwrot pieniędzy który miał być do 14 dni roboczych a minęło już 20. Towar zamówiłam w styczniu .Oszukali tyle osób i tak po prostu dalej sobie kradną ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Czekam krócej o was ale chce do nich napisać powołując się na art 286 kodeksu karnego (chyba ten art) aby skłonić ich do wysyłki. Czy poprzez ewentualne zgłoszenie na policję jakoś im zaszkodzę? Zakupy zrobiłem za 114zł.

    OdpowiedzUsuń
  71. Oszuści i złodzieje. Czekałam na towar trzy miesiące, gdy zaczęłam się upominać, odesłali, że towaru brak w magazynie, a pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. "Szarpię" się z nimi od kwietnia ze zwrotem pieniędzy i nie mogę wyrwać, tylko dostaję ciągle te same powiadomienia. Unikać!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Czekam 4 miesiąc na przesyłkę i nic już miała być w ciągu 7 dni brak słów

    OdpowiedzUsuń
  73. Oszustwo na wysokim poziomie. Po deklaracji zwrócenia pieniędzy za niezrealizowane zakupy i minięciu deklarowanych 14 dni przelewy brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja historia jest identyczna. Ani towaru 63 dni, ani zwrotu pieniędzy (14 dni od deklaracji).

      Usuń
  74. W mojej ocenie to działanie od początku nastawione na oszukiwanie klientów i kradzież pieniędzy , przyjmują zamówienie , anulują zamówienie i pomimo prowadzenia miłej i taktownej korespondencji pieniędzy nie oddają
    przestrzegam przed zakupami na przesyłkonosz.pl
    wpisuję moją opinię bo mnie takie działanie irytuje , aczkolwiek wiem ,ze dalej będą naciągać naiwnych takich jak ja
    aż dziw bierze ,że nikt nie zawiadomił policji w UK

    OdpowiedzUsuń
  75. Po deklaracji zwrócenia pieniędzy za niezrealizowane zakupy (50 dni) i minięciu deklarowanych 14 dni przelewu brak.

    OdpowiedzUsuń
  76. Po deklaracji zwrócenia pieniędzy za niezrealizowane zakupy (50 dni) i minięciu deklarowanych 14 dni przelewu brak.

    OdpowiedzUsuń
  77. Potwierdzam, złodzieje.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ta firma to wielkie oszustwo ,do dziś nie otrzymałam zamówionych zakupów oraz zwrotu pieniędzy na konto

    OdpowiedzUsuń
  79. Niestety oszusci🥺 Brak towaru, brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  80. Oszuści w 100% nie ma zamówienia a pieniędzy nie zwracają, czekam od 4 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  81. przesylkonosz: banda złodziei, oszustów, kłamców i powiedziałbym więcej tylko wulgaryzmy nie przejdą. Nie zamawiajcie nic bo stracicie tylko kasę.

    OdpowiedzUsuń
  82. Potwierdzam. Od 26 sierpnia bujam się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  83. Przesyłkonosz -Firma oszust!!! Uważajcie ludzie, nie dajcie się nabrać! Oni tylko biorą pieniądze i nie przysyłają towaru!!! OSZUŚCI! PRZESTRZEGAM!!

    OdpowiedzUsuń
  84. przesyłkonosz.pl to niestety oszuści :( Jutro idę zgłosić na policję.

    OdpowiedzUsuń
  85. Potwierdzam,oszuści,zamówienie poszło 12 listopada,do tej pory towaru brak.

    OdpowiedzUsuń
  86. Firma oszukująca. Przeszło pół roku czekam na towar. W końcu, zobowiązali się zwrócić pieniądze, ale ich nie zwracają.
    Z daleka od nich!
    Ostrzegam przed nimi!!!!
    Kto może doradzić, jak można im się dobrać prawnie do dupy?

    OdpowiedzUsuń
  87. Złożyłam zamówienie 03.12.2020 r.Zamówiony towar miał być prezentem gwiazdkowym dla dziecka.Zorientowałam że nie otrzymam towaru do świąt więc zrezygnowałam z zamówienia. Dnia 25.12.2020r poprosiłam o zwrot gotówki.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy.Potwierdzam to złodzieje i oszuści i chyba jest jakiś sposób żeby dobrać się im do tyłka za kradzież i oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  88. firma OSZUST !!! - skandal, pieniądze otrzymali, towaru nie otrzymałem.
    gdzie dochodzić KASY - może jakaś kancelaria w Wielkiej Brytanii (KH)???

    OdpowiedzUsuń
  89. Na zamówiony towar czekam od października 2020 r. i raczej już się nie doczekam. Firma OSZUST, nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Dziady, złodzieje i kupa mułu. Powinien się ktoś takimi podmiotami zainteresować. Okradanie ludzi to przestępstwo

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja również wchrzaniłem się w tę firmę, jedynie dokonałem zakupu przedmiotu wartości do 50 zl ale i tak mnie cholera bierze że wcześniej nie zadałem sobie trudu poszukać opinii o firmie "Przesylkonosz.pl". Podpadło mi gdy otrzymałem niby to odpowiedz na długie oczekiwanie bez podpisu i w poczcie krzaki. Teraz zabrałem się o ustalenie co to za firma "krzak" dobrze że przez nich nie pokusiło mnie o poważny zakup. To pisze ku przestrodze potencjalnym klientom firmy kryjącej się pod stroną "Przesylkonosz.pl" kuszą skutecznie darmową dostawą.

    OdpowiedzUsuń
  92. To jest banda złodzieji ,zam owionego towaru oraz zwrotu pieniędzy nie uzyzkałem

    OdpowiedzUsuń
  93. To złodziejska firma, po nie zrealizowaniu zakupu automat odpowiada" dziękuję za zadane pytanie, odpowiednia osoba zajmie się .. itd ale kontaktu realnego nie ma na podanym kontakcie ich strony. Już minęło 1/2 roku jak próbuję się skontaktować, raz mi odpowiedział że księgową ruszy i od tego czasu tylko automat ze mną koresponduje - pociecha jedyna ,że o małą kwotę chodzi ale dla zasady bombarduję emaliami tych złodziejaszków cwaniaków bo przywłaszczyli moje pieniądze. Widzę w komentarzach że takich jak ja jest sporo ... jak takie dziadostwo przetrzepać ? pozostaje tylko ostrzec innych potencjalnych klientów .

    OdpowiedzUsuń
  94. Firma oszukuje nie ma ani towaru ani zwrotu pieniędzy złodzieje

    OdpowiedzUsuń